Saturday 26 May 2012

Ya Allah...bantulah hambaMU yg lemah ini. .

Hari ni aku rasa sedih sangat ... tapi aku tetap 
bersyukur dan redha di atas segala ujian yang aku lalui nie ... 
Teramat lah susah nak cari bilik sewa kat Flat Ijau Presint9 tu ... 
semua org dah book...kalau kosong pun x nak ambik 2 org ... 
aku dalam kesusahan sangat ... sedih...
mana nak duduk waktu praktikal nanti ... rasa down sangat ... 
tapi alhamdulillah Allah pertemukan aku dengan 
Kak Ijie yang sangat baik dan cantik ... 
aku mula berasa masih ada harapan untukku ... 
now, tunggu jawapan Cik Ima .. hope dapatlah aku 
sewa bilik tu dua orang ngan kawan aku ... 
ya Allah .. KAU lah tempat ku bergantung harap ... 
KAU permudahkanlah urusanku ... 
Semoga aku dapatlah sewa dengan Cik Ima tu ... 
Bantulah aku yang lemah lagi hina ini Ya ALLAH ...Amin ..

Semoga Ada Sinar Kebahagiaan Untuk Aku Nanti... 

~Honey Inara . .

No comments:

Post a Comment