Thursday 30 April 2015

Kamu Yang Terlalu Baik :'(

Kenapa mata aku tiba-tiba basah......:'(

Oh Tuhan... aku dah jatuh sayang pada dia.....:'(

Kenapa Mr N selalu menunjukkan kesungguhan dia kepada aku..:'(

Kasihan, dia bersusah payah untuk aku...:'(

Kenapa dia terlalu baik dengan ku...:'(

Sedangkan aku tiada apa...:'(

Apa yang dia mahu dari aku.....:'(

Aku tiada rupa... tiada harta...tiada nama... tiada kepintaran...:'(

Ramai lagi si jelita dan si pintar yang ingin meneroka hatinya...:'(

Tapi kenapa aku...? :'(

Aku terlalu berbeza berbanding dia yang punya segala...:'(


Tidak pernah kurasa perasaan yang begini
Tulus kumencintaimu
Semua kerana dirimu
Kuberubah kini
Hidup penuh dengan senyuman
Terima kasih atas segalanya yang telah kau beri
Amat kuhargai
Semua kusimpan didalam hati

Terima kasih MR N... thank you for everything...i'm touched :'(


Benar kata orang bahawa cinta itu BUTA...

~honeyinara~





No comments:

Post a Comment