Friday 23 January 2015

Betapa Bodohnya Aku ;D


Dalam seminggu ni aku memang bodoh. Aku terpaksa memperbodohkan diri untuk suatu kepastian yang sangat penting untuk aku.

Aku terpaksa jadi bodoh dengan bertanyakan soalan itu kepada Mr N.

Bodohnya aku.

Tapi aku terpaksa!

Aku mesti tanya soalan itu sebelum keadaan jadi kacau.

Ia penting sebelum aku bulatkan tekad aku.

Ia penting sebelum aku dan dia melangkah ke fasa seterusnya.

Huhuhuhuhuhuhuhu

Bodoh pun bodohlah.

Janji aku dapat jawapan pasti.

Dia pun dah berikan aku sejuta keyakinan.

Dia jua sudah menghapuskan segala keraguan aku.

Terima kasih Mr N kerana melayankan kebodohan saya.

Sebab itu saya suka lelaki lebih tua macam Mr N.

Sebab Mr N mampu layan kerenah kebudak-budakan aku.

Sebab Mr N berjaya pujuk kesangsian aku dengan cara dia.

Cara dia meyakinkan aku.

Kematangannya memimpin hati aku.

Aku jadi gila sebentar.

Gila kerana ketawa sepanjang hari.

~honeyinara~

No comments:

Post a Comment